ایران همراه

مقالات تخصصی فناوری ارتباطات در حوزه سیم کارت همراه اول

ایران همراه

مقالات تخصصی فناوری ارتباطات در حوزه سیم کارت همراه اول

سیم کارت رند

شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که چند سیم کارت در اپراتور های مخطلف به نامشان است. 
مشترکان تمام اپراتور های می‌توانند از طریق سامانه «استعلام تعداد خطوط مشترکین ارتباطات سیار» با پیامک، از تعداد سیم‌کارت های خود در تمام اپراتور ها، مطلع شوند.
 با توجه به ساماندهی سیم‌ کارت های تلفن همراه و به منظور جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات هویتی مشترکان و کاهش تخلفات توسط افراد سودجو، مشترکان تلفن همراه در اپراتورهای مخطلف می‌توانند با استفاده از این سرویس از تعداد دقیق سیم کارت های خود مطلع و در صورت مقایرت نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند. 
مشترکین هر یک از اپراتور ها ی همراه اول - رایتل و ایرانسل با بکب از روش های زیر از تعداد سیم‌کارت ثبت شده به نام خود در اپراتورهای مختلف تلفن همراه مطلع شوند.
1- مراجعه به سامانه استعلام تعداد خطوط به آدرس www.mobilecount.cra.ir 
2- ارسال کد ملی خود به شماره ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ یا ۳۰۰۰۱۵۰ 
لازم به ذکر است دریافت استعلام از طریق سامانه و یا پیامک توسط مشترک هر ۱۰ روز یکبار امکان‌پذیر است، و درصورت مغایرت اطلاعات درج شده و تعداد سیم کارت های شما در سامانه، مشترکان باید با کارت ملی خود به دفاتر اپراتورهای تلفن همراه مراجعه کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۰
وحید ارشادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی